Pomoč in svetovanje:
040 261 165
059 970 312
Iskanje:
Domov>Garancija in reklamacije

Garancija in reklamacije

Garancija

Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu. Proizvajalec je, v skladu z zakonom, dolžan kupcu zagotoviti garancijo za brezhibno delovanje kupljenega blaga. Garancijo lahko kupec uveljavlja neposredno pri proizvajalcu ali njegovem pooblaščenem servisu. Garancijo lahko kupec uveljavlja z garancijskim listom in računom prodajalca. Proizvajalec je dolžan garancijsko popravilo opraviti v 45 dneh od prejema blaga, v nasprotnem primeru pa artikel zamenjati z drugim, enakovrednim in brezhibnim artiklom. Kupec lahko garancijo uveljavlja tudi pri prodajalcu. Vračilo blaga v garancijo se opravi v skladu s pogoji, ki jih proizvajalec navede na garancijskem listu. Kupec z vračilom nima stroškov.

Reklamacije

Opravičujemo se Vam, če je dostavljen izdelek bil poškodovan ali okvarjen. V primeru, da škodo odkrijete ob dostavi, Vas prosimo, da blago sprejmete in na dobavnici zabeležite, da je blago kazalo škodo, ki je nastala ob prevozu. Ne priporočamo Vam, da zavrnete prevzem blaga, ker poteka obdelava reklamacije (npr. razpošiljanje nadomestnih delov) praviloma hitreje kot obdelava novega naročila. Prosimo Vas, da odprete embalažo in nas obvestite o škodi. Če po odprtju embalaže odkrijete škodo (škoda, ki je nastala ob prevozu ali pomanjkljivo kakovost) ali opazite, da manjka nekaj delov, nas prosim obvestite preko elektronske pošte ali telefona. Prosimo Vas, da elektronsko pošto z Vašimi podatki in številko naročila pošljete na: info@reny.si. Če je le mogoče, nam prosim pošljite tudi nekaj slik, ki prikazujejo vzrok reklamacije. Te slike nam pomagajo pri tem, da obvestilo o škodi ciljno usmerjeno posredujemo našim dobaviteljem in sprožimo pravilne ukrepe. V primeru, da je blago sestavljeno iz več kosov, Vas prosimo, da nam posredujete številke posameznih delov, ki jih lahko razberete iz navodil za montažo. Če izdelek ni kompleten, Vas prav tako prosimo za navedbo manjkajočih delov. Poskrbeli bomo, da Vam bodo potrebni deli ponovno poslani.
Pri sestavljenem blagu (npr. oblazinjeno pohištvo) se na podlagi Vašega opisa in posredovanih slik odločamo o pomoči uporabnikom ali nadomestilu.

POMEMBNO!
za reklamacijo ali poškodovano blago se ne šteje normalna obraba ali normalna posedenost  ležišča.
Vsako ležišče se po določenem času nekoliko  prileže telesu - podobno kot obutev, oblačila...in je to povsem normalen pojav.
Prav tako ni predmet reklamacije ležišče po daljši dobi ko gre za staranje -  normalno posedenost ali obrabo.
Z ležiščem morate ravnati odgovorno kot dober gospodar in upoštevati navodila za uporabo in nasvete glede obremenitve in podlage ležišč.
Z neodgovornim odnosom in uporabo (sonožno poskakovanje dalj časa na istem mestu, slaba letvena podlaga ali celo brez podlage....) se lahko poškoduje vsako ležišče.
Bodite do svojega ležišča prijazni, saj je tudi vsako ležišče Reny prijazno vašemu telesu.